cursus online schrijven en klanten werven

Cursus online schrijven en klanten werven

Leer in 4 dagen alles over online tekstschrijven

De cursus online schrijven en klanten werven is een combinatie van 4 trainingen: SEO webtekst schrijven, wervende webtekst schrijven, blogs schrijven en e-mailings schrijven. Door deelname aan de cursus doorloop je dus alle aspecten van online schrijven.

Vier trainingen in één - met 15% korting

De cursus online schrijven en klanten werven bestaat uit 4 lesdagen verdeeld over het jaar. Omdat de cursus een combinatie is van 4 trainingen, kun je instromen wanneer je wilt. Ten opzichte van de normale deelnameprijs (€ 495 per training) krijg je 15% korting en betaal je dus slechts € 1.485. Wil je meer weten over de individuele trainingen? Klik dan op de links hieronder.

Wat leer je tijdens de cursus?

Dag 1. SEO webtekst schrijven

  • Introductie in hoe Google werkt
  • Hoe bepaal je haalbare zoekwoorden?
  • Omschrijvingen waarop mensen klikken
  • Teksten schrijven op basis van zoekwoorden
  • Resultaten volgen via Google Analytics
  • Meer informatie over de training SEO webtekst schrijven

Dag 2. Wervende webtekst schrijven

  • Kijk- en leesgedrag van webbezoekers
  • Werken met de juiste lettertypes en -formaten
  • Welke woorden werken wel en niet?
  • Pakkende kopregels schrijven
  • Webbezoekers verleiden om te kopen
  • Meer informatie over de training Wervende webtekst schrijven

Dag 3. Blogs schrijven en autoriteit opbouwen

Dag 4. E-mailings en landingspagina’s schrijven

Na deelname kan en weet je:

  • Hoe je website hoger scoort in Google
  • Waardoor je website beter vindbaar en vaker bezocht wordt
  • Welke woorden verleiden tot aankoop
  • Hoe je onderscheidende e-mailings schrijft
  • Onderwerpen waarover je kunt bloggen
  • Hoe je vlot en overtuigend schrijft
  • Waarom mensen afhaken en hoe ze online tekst lezen
  • Welke concrete verbeterpunten je hebt

Voor wie is deze cursus bedoeld?

De cursus online schrijven en klanten werven is bedoeld voor iedereen die beter scorende online teksten wil schrijven. Denk daarbij aan ondernemers die zelf hun marketing verzorgen, maar ook aan verkopers, (online) marketeers en communicatiemedewerkers. 

Praktische informatie

  • Prijs: € 1.485 exclusief btw en inclusief lesmateriaal, lunch, consumpties en certificaat 
  • Data: donderdag 23 mei 2019, vrijdag 14 juni 2019, donderdag 19 september 2019 en dinsdag 24 september 2019 (kijk voor andere data bij de individuele trainingen)
  • Duur: 4 dagen van 9.30 uur tot 17.00 uur
  • Locatie (centraal in het land): BCN Utrecht, Daltonlaan 100 in Utrecht
  • Zelf meenemen: als je een laptop of tablet meeneemt, kun je tijdens de cursusdagen direct oefenen
  • Soepele annulering: je kunt tot 2 weken voor aanvang van een cursusdag kosteloos annuleren en je mag altijd een vervangende deelnemer sturen

Dubbele tevredenheidsgarantie

  • Voldeed de cursus niet aan je verwachtingen? Meld het na de cursusdag en je krijgt zonder discussie je deelnamekosten terug.
  • Vind je na 3 maanden dat de geleerde technieken niet werken in de praktijk? Ook dan krijg je zonder discussie je deelnamekosten terug.

Cursus online schrijven en klanten werven

4 dagen van 9.30 uur tot 17.00 uur

Donderdag 23 mei 2019
Vrijdag 14 juni 2019
Donderdag 19 september 2019
Dinsdag 24 september 2019

(kijk voor andere data bij de individuele trainingen)

7 tot 15 deelnemers

BCN Utrecht
Daltonlaan 100 in Utrecht

€ 1.485 exclusief btw en inclusief lesmateriaal, certificaat van deelname, consumpties en lunch

- Annuleren tot 2 weken voor aanvang
- Vervangende deelnemer mag altijd
- Geld-terug-garantie

Trainer

Wim van der Mark

Wim startte bijna 30 jaar geleden het IDMK (Instituut voor Direct Marketing Kennis). Sindsdien is hij een veelgevraagd spreker en trainer over onderwerpen als tekstschrijven, marketing, verkoop en het met tekst psychologisch beïnvloeden van klanten. Hij heeft incompany trainingen over deze onderwerpen gegeven voor onder andere Schiphol, de Persgroep, de Goede Doelen Loterijen en BNG Bank. Wim is daarnaast auteur van boeken zoals ‘Verbeter uw direct-mail brieven‘, ‘Overtuigend & Interactief Schrijven‘, ‘Marketing.com 4.0‘ en ‘Verkopende brieven‘.