Speciaal aanbod voor lezers van InFinance

Training psychologisch beïnvloeden met tekst - met € 50 korting

Mensen krijgen extreem veel meer teksten te lezen dan 25 jaar geleden. Daarnaast komen neurowetenschappers tot steeds meer nieuwe inzichten. Wil je overtuigende teksten schrijven voor je website en marketingacties? Dan kom je vroeg of laat dus in aanraking met theorieën van neurowetenschappers als Robert Cialdini en professor Vögele. Nu kun je natuurlijk al hun boeken doorworstelen. Maar je kunt het je ook gemakkelijk maken. Meld je aan voor de training ‘psychologisch beïnvloeden met tekst’ van ISCV Schrijftrainingen!

Korting voor lezers van InFinance

Normaal betaal je voor deelname aan deze training € 495 per persoon. Als lezer van InFinance krijg je echter € 50 korting. Je betaalt daardoor slechts € 445 en je kunt met zoveel collega’s deelnamen als je wilt!

Wat leer je tijdens de training?

Tijdens deze training leer je alles over de dialoogmethode van professor Siegfried Vögele. Deze methode is wetenschappelijk onderbouwd en laat zien hoe communicatie in onze hersenen werkt. Je leert bijvoorbeeld dat interactief communiceren is gebaseerd op vragen die je lezer (onbewust) in zijn hoofd heeft. Vögele was ook een van de eerste wetenschappers die met een oogcamera aantoonde dat je kijkgedrag kunt sturen.

Daarnaast komen de beïnvloedingsprincipes van oud-hoogleraar psychologie en marketing Robert Cialdini aan bod. Hij ontdekte wat de triggers zijn waarom mensen graag reageren of iets kopen. Voor beide methoden geldt dat we niet teveel ingaan op de theorie, maar vooral laten zien hoe je ze toepast bij het schrijven van wervende teksten. Je leert dus vooral wat je eraan hebt en wat je ermee kunt. Dit zijn enkele onderwerpen die aan bod komen:

  • Hoe worden teksten gescand en gelezen?
  • Core motivators om mensen aan te zetten tot lezen
  • Welke boodschap hoort bij welke vorm?
  • Powerwoorden om de aandacht vast te houden
  • Context creëren om lezers te helpen kiezen

Na deelname kun je overtuigend schrijven en je conversie verhogen:

  • Je weet hoe klanten denken en hoe je ze met tekst verleidt
  • Lezers houden hun aandacht bij het doornemen van je tekst
  • De nieuwste inzichten van neurowetenschappers zijn je bekend
  • Je weet hoe je de beïnvloedingsprincipes van Cialdini in je teksten gebruikt
  • Dat geldt ook voor de dialoogmethode van professor Siegfried Vögele
  • Je weet met welke concrete punten je jouw (web)teksten kunt verbeteren

Praktische informatie

  • Prijs: € 445 exclusief btw en inclusief lesmateriaal, lunch, consumpties en certificaat (de normale prijs is € 495 per persoon)
  • Datum: woensdag 12 juni 2019 of dinsdag 12 november 2019
  • Duur: één dag van 9.30 uur tot 17.00 uur
  • Locatie (centraal in het land): BCN Utrecht, Daltonlaan 100 in Utrecht
  • Soepele annulering: je kunt tot 2 weken voor aanvang kosteloos annuleren en je mag altijd een vervangende deelnemer sturen

Dubbele tevredenheidsgarantie

  • Voldeed de training niet aan je verwachtingen? Meld het na de training en je krijgt zonder discussie je deelnamekosten terug.
  • Vind je na 3 maanden dat de geleerde technieken niet werken in de praktijk? Ook dan krijg je zonder discussie je deelnamekosten terug.

Training psychologisch beïnvloeden met tekst

1 dag van 9.30 uur tot 17.00 uur

Woensdag 12 juni 2019
Dinsdag 12 november 2019

7 tot 15 deelnemers

BCN Utrecht
Daltonlaan 100 in Utrecht

€ 495 exclusief btw en inclusief lesmateriaal, certificaat van deelname, consumpties en lunch

- Annuleren tot 2 weken voor aanvang
- Vervangende deelnemer mag altijd
- Geld-terug-garantie

Trainer

Wim van der Mark

Wim startte bijna 30 jaar geleden het IDMK (Instituut voor Direct Marketing Kennis). Sindsdien is hij een veelgevraagd spreker en trainer over onderwerpen als tekstschrijven, marketing, verkoop en het met tekst psychologisch beïnvloeden van klanten. Hij heeft incompany trainingen over deze onderwerpen gegeven voor onder andere Schiphol, de Persgroep, de Goede Doelen Loterijen en BNG Bank. Wim is daarnaast auteur van boeken zoals ‘Verbeter uw direct-mail brieven‘, ‘Overtuigend & Interactief Schrijven‘, ‘Marketing.com 4.0‘ en ‘Verkopende brieven‘. 

Trainer

Martin van Kranenburg

Martin heeft meer dan 20 jaar ervaring in het optimaliseren van websites. Hij richt zich daarbij vooral op gebruik (usability) en conversie op basis van neuromarketing technieken – en heeft hiervoor de principes van Cialdini vertaald naar toepassingen voor websites. Hij kan je tijdens zijn trainingen dan ook als geen ander vertellen hoe je met jouw website een hogere conversie krijgt en hoe je het brein van je webbezoeker positief beïnvloedt. Naast open trainingen heeft Martin als online marketing trainer incompany trainingen gegeven voor bedrijven als T-Mobile, Achmea, Reaal, PostNL en VVV Nederland.