Training e-mailings en landingspagina's schrijven


Training e-mailings en landingspagina's schrijven

Leer in 1 dag hoe je véél beter scorende e-mails schrijft

Tijdens de training e-mailings en landingspagina’s schrijven leer je hoe je veel beter scorende e-mailings schrijft. Je ontdekt hoe e-mail wordt gelezen. En hoe een landingspagina eruit moet zien om meer respons te krijgen. Na deelname schrijf je dan ook e-mails die vaker worden geopend en gelezen. Bovendien schrijf je duidelijke landingspagina’s die aanzetten tot een reactie of aankoop. 

Wat leer je tijdens de training e-mailings en landingspagina's schrijven?

Iedereen is druk en dus moet je e-mail vooral kort en bondig zijn. Maar hoe doe je dat zonder je boodschap te verliezen? Hoe zorg je ervoor dat je e-mail wordt geopend? En dat de lezer doorklikt naar je website? Dat en meer leer je tijdens de training e-mailings en landingspagina’s schrijven. Als je ons een voorbeeld van je eigen e-mailing stuurt, bespreekt de trainer deze en krijg je meteen concrete tips. Aan bod komen onderwerpen, zoals:

  • Goede onderwerpregels schrijven
  • 3 manieren om afmeldingen te voorkomen
  • Je boodschap kort en bondig verwoorden
  • Actief en overtuigend schrijven
  • Duidelijkheid in lay-out
  • Het gebruik van foto’s en kleuren
  • Logische binding met de landingspagina
  • Opbouw van de landingspagina
  • E-mailings personaliseren
  • Remarketing om de respons te verhogen

Wat kan en weet je na deelname?

  • Je weet hoe je een onderscheidende e-mailing maakt
  • Je weet hoe je afmeldingen voorkomt
  • Je weet hoe je ongeopend weggooien van je e-mail vermijdt
  • Je weet een klant te ‘raken’ met je tekst
  • Je schrijft vlot en overtuigend
  • Je gebruikt minder jargon en clichétaal
  • Je maakt goed opgebouwde landingspagina’s
  • Je hebt een actielijst met concrete verbeterpunten

Voor wie is de training bedoeld?

De training e-mailings en landingspagina’s schrijven is bedoeld voor iedereen die beter scorende e-mailings wil maken. Denk daarbij aan ondernemers die zelf hun marketing verzorgen, maar ook aan verkopers, marketeers en communicatiemedewerkers.  

Praktische informatie

  • Prijs: € 495 exclusief btw en inclusief lesmateriaal, lunch, consumpties en certificaat 
  • Korting: abonnees van InFinance krijgen € 50 korting en betalen slechts € 445
  • Datum: donderdag 19 september 2019. Liever een andere datum? Klik op de blauwe button rechtsboven
  • Incompany: de training e-mailings en landingspagina’s schrijven wordt ook incompany gegeven. Je bespaart al bij deelname van minimaal 5 personen. Klik hier als je een offerte wilt
  • Duur: één dag van 9.30 uur tot 17.00 uur
  • Locatie (centraal in het land): BCN Utrecht, Daltonlaan 100 in Utrecht
  • Soepele annulering: je kunt tot 2 weken voor aanvang kosteloos annuleren en je mag altijd een vervangende deelnemer sturen

Dubbele tevredenheidsgarantie

  • Voldeed de training e-mailings en landingspagina’s schrijven niet aan je verwachtingen? Meld het na de training en je krijgt zonder discussie je deelnamekosten terug.
  • Vind je na 3 maanden dat de geleerde technieken niet werken in de praktijk? Ook dan krijg je zonder discussie je deelnamekosten terug.

Training e-mailings en landingspagina's schrijven

1 dag van 9.30 uur tot 17.00 uur

Donderdag 19 september 2019
Liever een andere datum? Klik op de blauwe button hieronder

7 tot 15 deelnemers

BCN Utrecht
Daltonlaan 100 in Utrecht

€ 495 exclusief btw en inclusief lesmateriaal, certificaat van deelname, consumpties en lunch

Ook mogelijk als incompany training op maat (klik op het icoontje voor een offerte)

- Annuleren tot 2 weken voor aanvang
- Vervangende deelnemer mag altijd
- Geld-terug-garantie

Trainer

Wim van der Mark

Wim startte bijna 30 jaar geleden het IDMK (Instituut voor Direct Marketing Kennis). Sindsdien is hij een veelgevraagd spreker en trainer over onderwerpen als tekstschrijven, marketing, verkoop en het met tekst psychologisch beïnvloeden van klanten. Hij heeft incompany trainingen over deze onderwerpen gegeven voor onder andere Schiphol, de Persgroep, de Goede Doelen Loterijen en BNG Bank. Wim is daarnaast auteur van boeken zoals ‘Verbeter uw direct-mail brieven‘, ‘Overtuigend & Interactief Schrijven‘, ‘Marketing.com 4.0‘ en ‘Verkopende brieven‘.